پزشکی 90 یزد
پزشکی 90 یزد

 


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
جواب تست : 
اگر برای دیدن ناخن‌هایتان دستتان را برگرداندید و ناخن‌ها را نگاه کردید؛ گفته می‌شود که انسانی بیشتر منطقی هستید
ولی اگر برای دیدن ناخن‌هایتان در همان حال که کف دستتان مقابل شما است، انگشتانتان را خم کردید و به ناخن هایتان نگاه کردید، بیشتر بر احساس‌تان تکیه دارید. 
 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
1646 Victor-Hugo
Montréal (Québec) H3C4P1
(514)543-6176
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Making the decision to have a child is momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body. Elizabeth Stone.
  
 
 
-------------------------------------------------
...AVAZ...
Be calm, serene!
Leave it all to God, and contemplate;
Then role your sleeves up and get ready to act,
And you’ll see God’s hands taking action much sooner than yours.


نظرات شما عزیزان:

الهه فلاح
ساعت15:36---4 شهريور 1391

منم مثل مهناز دستمو برگردوندم!

درمورد خودم مطمئنم که احساساتی ام نه منطقی!ببخشید ولی فکر کنم برعکس نوشتین.چون منطقی تر اینه که آدم انگشتاشوخم کنه وانرژیشو برای برگردوندن دست هدر نده!


خواهش میکنم ,منم اول اینجور فکر میکردم ولی یه خورده فکر کردم دیدم میشه یه جورایی ربطش داد در هر حال این اطمینان رو به شما میدم که تست درسته اما یه سوال چرا بیشتر خانما اصرار دارن که خودشون رو احساسی جلوه بدن ؟


ناراحت نشین ,قبول دارم


رستگار
ساعت13:24---4 شهريور 1391
ممنون از پستتون.

من دستامو برگردوندم ولی من حس میکنم بیشتر آدم احساساتی هستم تا منطقی.حالا یا حس من اشتباه میکنه یا اینکه این تست استثنا داره!
@@@@@@@@@@@@----------------------------------@@@@@@@@@@@@ لطف دارین فکر کنم همون قسمت آخر که فرمودین درستره


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ جمعه 3 شهريور 1391برچسب:, توسط عباس وکیلی زارچ |
.: Weblog Themes By LoxBlog :.